2012. január 29., vasárnap

A vidám család...


Hadd mutassam be Nektek ezt a kedves kis családot, Mathilde-t és két kislányát, a mindig vidám, cserfes, pirospozsgás arcú Maggie-t és a pici Lily-t! Mindhárman teljes mértékben saját tervezésű, eredeti és egyedi darabok. A testüket finom vászonból készítettem, gondosan kitömtem őket, majd következett a festés és a csiszolás. Több rétegben festettem őket, majd a csiszolással és további festékekkel értem el, hogy úgy nézzenek ki, mint az igazi, régi játékbabák. Mathilde 61 cm, Maggie 34 cm magas, Lily pedig 20 cm.
Mindhármuk szeme gombokból van, orrukat, szájukat, a Mamának pedig a szemöldökét is néhány kézi öltéssel emeltem ki.

Mathilde

Ruháik szintén saját tervezésűek. Mathilde csinos, 3/4-es ujjú, felső részén gondosan bélelt ruhája apró virág mintás pamutvászonból készült, fodros köténye pedig vidám pöttyös pamutvászonból. Köténye hátul masnira van kötve, nyakpántja pedig két kis fa gombbal van a derékpánthoz erősítve. Ugyanebből a pöttyös anyagból készült a natúr pamutvászonnal bélelt főkötője is. Minden ruhadarabját természetes anyagokkal színeztem, hogy melegebb tónusokat kapjak, és egy picit régibbnek tűnjenek.

Mathilde ruhája
Mathilde köténye


Mathilde cipője
Mathilde haja
Zoknija fodros, cipőjén pedig aranyszínű a gomb:
kézzel festettem!
Mathilde hosszú, fekete haja 100% tiszta gyapjúból készült, tűnemezeléssel rögzítettem óvatosan, de jó biztosan a fejéhez.

Maggie és Gustav úr

Maggie buggyos ujjú, gondosan bélelt ingecskéje natúr pamutvászonból készült. Pántos kötényruhácskája elöl két kis fa gombbal van díszítve, anyaga 100% pamut. Alján pamutcsipke díszíti. hajpántja ugyanebből az anyagból készült, vidám masnival. Minden ruhadarabját természetes anyagokkal színeztem, hogy melegebb tónusokat kapjak, és egy picit régibbnek tűnjenek.

Maggie csizmácskája



Fűzős csizmácskáját és fodros zokniját a legnagyobb részletességgel kézzel festettem meg, icipici ecsetekkel.


Copfocskák
Gustav úr, Maggie nyuszija
Maggie copfos fekete haja szintén 100% tiszta gyapjúból készült, tűnemezeléssel rögzítettem. És mivel nagyon szeret játszani, most is nála van kedvenc fehér nyuszija, Gustav úr is, melyen látszik is a sok közös játék nyoma. Szintén vászonból készítettem el, kézzel festettem, csiszoltam, újra festettem, majd antikoltam és lakkoztam. Magassága 12 cm (fülekkel együtt).


A kis Lily
Lily




Lily még nagyon pici, csak pólyás. Fodros pólyája a legfinomabb selymes pamutvászonból készült, csipkével és masnikkal van díszítve. Csipkés főkötője is van, valamint egy minden oldalán végig csipkével, négy sarkán pedig pici masnikkal díszített finom kis takarója, a pólya és a főkötő anyagából. Ezeket szintén természetes anyagokkal színeztem, hogy melegebb tónusokat kapjak, és egy picit régibbnek tűnjenek.



Ha tetszett, keress minket a facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...